• Творчий спадок Василя Сухомлинського у фондах Педагогічного музею України

  • Онлайн-лекція «Олекса Тихий (1927-1984) та його педагогічна візія»

  • Діяльність Педагогічного музею України у 2020-2024 рр.

  • Культурно-просвітницький захід «Волошковий чин Володимира Дурдуківського»

  • Репортаж з виставки шкільних зошитів «Я Вам пишу…» з приватної колекції Віталія Постолатія

  • Педагогічний музей України вітає всю освітянську спільноту з Днем знань та початком нового навчального року!

  • СИЛА СЛОВА: педагогічні афоризми

  • Мандруємо з Учителем Сухомлинським (локації до туристичного маршруту)

  • ГЕОРГ КЕРШЕНШТАЙНЕР — один із засновників музейної педагогіки — про Україну

  • Юрій Федькович і українська школа (до 190-річчя від дня народження Юрія Федьковича (1834–1888), українського письменника і освітнього діяча)

  • Візуальна освітня спадщина: педагогічні плакати 1960-1980-х років

  • Книжкові знахідки: Охрім Судомора

  • Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей

  • Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею

  • Кіно в освіті

Віртуальний освітній проєкт «Педагогічні рефлексії»: Методика Василя Сухомлинського

У 2017-2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).

До відзначення Дня пам’яті та примирення (8 травня) та Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (9 травня): від УІНП

Друга світова війна стала найбільш кривавою і жорстокою в історії людства (загинуло від 50 до 85 мільйонів людей). Україна вшановує пам’ять кожного, хто боровся з нацизмом, а також інших жертв війни. Та війна стала можливою через змову антигуманних режимів – нацистського і радянського, які ставили геополітичні інтереси вище прав і свобод людини. Крім того, слабкість, […]

Віртуальний освітній проєкт «Педагогічні рефлексії»: Методика Антона Макаренка

У 2017-2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).

Девіз Дня охорони праці у 2020 році: «Зупинимо пандемію: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя»

Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 №685/2006, щороку 28 квітня, у  Всесвітній день охорони праці, в Україні відзначають День охорони праці. Цього року він присвячений боротьбі з пандемією смертельно небезпечної недуги коронавірусної хвороби COVID-19, яка сьогодні вже панує у всьому світі.

Професіоналізація музейної роботи у вищій школі: глобальний підхід

Публікація «Професіоналізація музейної роботи у вищій школі: глобальний підхід» має стати результатом дослідницького проекту P-MUS розробленого між 2017 та 2019 роками UMAC Міжнародний комітет університетських музеїв і колекцій), ICTOP (Міжнародний комітет з підготовки персоналу), Universeum (Європейська мережа академічної спадщини) та AAMG (Асоціацією академічних музеїв та галерей, США) та підтриманого ICOM  (Міжнародною радою музеїв).

Віртуальний освітній проєкт «Педагогічні рефлексії»: Вальдорфська педагогіка

У 2017-2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).

Віртуальний освітній проєкт «Педагогічні рефлексії»: Методика Марії Монтессорі

У 2017—2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).

Педагогічний музей України в умовах карантину

Пандемія COVID-19 та запровадження карантину змусили музеї відмовитися від реалізації чи перенести заплановані події, відкриття анонсованих виставок і проєктів  на невизначений термін. Але музеї як і у світі, так і в Україні, не розгубилися перед цим викликом та працюють дистанційно для своїх відвідувачів. Світові музеї розширюють цифровізацію своїх колекцій та виставляють її в загальний доступ […]

До 130-річчя журналу «Дзвінок» (1890—1914, Львів)

«Дзвінок» — ілюстрований художньо-педагогічний журнал для дітей і молоді. Виходив у 1890—1914 рр. у Львові двічі на місяць. Мав підзаголовок «Письмо ілюстроване для дітей і молодіжі». Друкувався за етимологічним, а з 1893р. — фонетичним правописом. У 1890—1892 рр. виходив за редакцією О. Барвінського та В. Шухевича. З 1893 р. стає органом Руського (з 1912 р. […]

До 60-річчя журналу «Малятко» (1960, Київ)

Малятко — перший щомісячний журнал для дітей дошкільного віку, що почав виходити українською мовою. Перший номер вийшов у січні 1960 року. На сьогодні журнал продовжує виходити.