Ребрендинг Педагогічного музею України

Музей має говорити зі своєю аудиторією сучасною, зрозумілою мовою з допомогою грамотного графічного дизайну.

Мета нової візуальної ідентичності – зробити Педагогічний музей України привабливим, модерним і виразним, підвищити обізнаність про цей провідний український музей історії освіти, підтримати інтерес відвідувачів до різних напрямів музейної діяльності.

Нова айдентика позиціонує Педагогічний музей України як живий і відкритий сучасний заклад, доброзичливий і приємний для відвідувачів, відмовляючись від стереотипу застиглого і малодоступного.

Наш новий логотип — це квадрат, «одухотворений» формою споруди музею. Це символ, з яким ми хочемо асоціювати наш музей і все, що ми робимо.

Окрім нового логотипу, новий стиль містить новий дизайн шрифту і нову палітру кольорів.

Дизайнери використали концепцію сітки (власне, шкільного зошита в клітинку) як один із центральних принцип в новому дизайні.

З новою айдентикою:  

Музей – це можливість переосмислити минуле, зорієнтуватися в сьогоденні і творчо реалізуватися в майбутньому.

Суть нової айдентики полягає у тому, що музей пропонує переосмислити історико-педагогічний досвід і тим самим зрозуміти причинно-наслідкові зв’язки, які привели до культури сьогоднішнього дня. А також, згадавши історію освіти, її цілі і домінанти, зрозуміти, куди ж освіті рухатися далі. Це шлях, в процесі якого створюється спільнота людей і формується активне музейно-педагогічне середовище, дискусійний простір. Музей орієнтований на найширшу аудиторію, зокрема на людей з інвалідністю.

Щиро дякуємо агентству стратегічного маркетингу Stasy Passion, які розробили нову айдентику для Педагогічного музею України.

 

«Освіта починається з комунікації.

Як агентство стратегічного маркетингу ми знаємо, що комунікація має декілька інструментів — «слово» та «образ».

Ребрендинг Педагогічного музею України — це зображення нових смислів, оновлене обличчя сучасної педагогіки.

І нехай музей — це лише будівля, проте барви знань і нові формати — це спосіб говорити однією мовою з молодим поколінням, можливість і наша соціальна відповідальність створити доступність знань та інтерес до них»,

прокоментувала Анастасія Глущенко, засновниця та СЕО Агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion.

Stasy Passion — агентство стратегічного маркетингу, яке розвиває кластер послуг і сервісів для розвитку українського бізнесу. Команда спеціалістів створює дизайн-проєкти, що дозволяють оновити комунікацію та відповідати викликам сучасності.