Зустріч № 6 «Доступний музей: інклюзія в музейному просторі» в рамках проекту «Педагогіка позитиву»

Наступний захід в межах соціального освітнього проекту «Педагогіка позитиву» відбудеться 19 березня 2019 о 10.30 у Педагогічному музеї України (вул. Володимирська, 57, Будинок учителя, 2-й поверх).

Створення доступного середовища і доступних послуг – невід’ємна умова для реалізації прав і свобод людей з інвалідністю. Відповідно до Конвенції ООН «Про права інвалідів» люди з особливими потребами мають право нарівні з іншими брати участь у культурному житті і мати доступ до творів культури в доступних форматах, в тому числі до музейних експозицій.

Наші спікери:

Олексій Караманов, кандидат пед. наук, доцент кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, Завідувач Лабораторії музейної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка

«Сучасні підходи до організації проектної роботи в інклюзивному музейному просторі»

Леся Гарасим, заступник директора з питань розвитку Музею народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького;

Оксана Омельчук, вчений секретар  Музею народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького

«Музей на дотик» — долаємо бар’єри: особливості практичної реалізації інклюзивного проекту»

Тарас Процак, завідувач відділу зброї «Арсенал» Львівського історичного музею

«Впровадження інклюзії в культурно-громадському просторі м. Львова»

Лариса Гайда, провідний науковий співробітник Педагогічного музею України

«Презентація електронного інформаційного ресурсу «Музейна педагогіка»

Кіра Степанович, старший науковий співробітник Педагогічного музею України

«Адаптація виставок Педагогічного музею України для осіб з тяжкими порушеннями зору»

Нагадуємо, що «Педагогіка позитиву» — це спільний проект Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, який проводиться для всіх охочих поспілкуватись з ученими, митцями, письменниками, медиками, психологами, громадськими діячами, які сповідують ідеї позитиву у ставленні до життя, людей, довкілля, для яких позитив є елементом світогляду.