Український центр розвитку музейної справи оголошує про початок конкурсного відбору учасників тренінгової програми «Культ чи культура. Школа музейних компетенцій».Програма буде реалізована протягом червня – листопада 2018 року та включатиме теоретичний і практичний блоки. Під час 5-денної теоретичної сесії (3–7 липня 2018 року) учасники тренінгу спільно із провідними українськими та німецькими фахівцями досліджуватимуть феномен сучасного музею, його місце та роль у суспільстві як інституції пам’яті, потенціал до розвитку та налагодження ефективної взаємодії з громадою – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://prostir.museum/ua/post/40818
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Візуальна освітня спадщина: педагогічні плакати 1960-1980-х років
Posted on 18 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Книжкові знахідки: Охрім Судомора
Posted on 15 июля, 2024 Posted by admin -
Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей
Posted on 9 июля, 2024 Posted by admin -
Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею
Posted on 9 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Кіно в освіті
Posted on 4 июля, 2024 Posted by admin
-
Як навчали в давнину: інтерактивна екскурсія у Педагогічному музеї України
Posted on 3 апреля, 2015 Posted by admin -
Пам’яті Героїв Крут
Posted on 8 февраля, 2016 Posted by admin -
Відкриття виставки «Писано власноруч»
Posted on 1 апреля, 2017 Posted by Валентина Єфімова -
До уваги керівників музеїв при навчальних закладах
Posted on 30 января, 2016 Posted by admin -
Ворожили, розважались, калиту кусали і пісень співали!
Posted on 19 декабря, 2014 Posted by admin