Про що саме йдеться, коли ми говоримо про доступність культурних просторів? Чи лише про фізичний простір? Новий досвід, який ми пережили завдяки карантину, закцентував увагу на вебдоступності.
Більшість музеїв, театрів, бібліотек, культурних центрів спілкувалися з аудиторією переважно через Інтернет. Доступність сайтів, зручна навігація, дизайн та контент важливі для аудиторії культурних інституцій не менше, ніж архітектурна доступність. Ще більше значення вебдоступність має для людей з інвалідністю.
Цьогоріч Музей Голодомору впроваджує проєкт «Доступний сайт — доступний музей» за підтримки Українського культурного фонду. Музей адаптовує офіційний сайт музею відповідно до міжнародних стандартів вебдоступності. Кожен охочий, в тому числі люди з інвалідністю та літні люди, матиме комфортний доступ до інформації про музей, його тему, а також освітні заходи.
Головні герої цього онлайн семінару — Софія Рябчук та Світлана Призинчук, які говорили про немовлят в музеях.