В Одеському художньому музеїКендал Генрі – художник і куратор з Нью-Йорка, США. Понад двадцять п’ять років працює в царині паблік-арту. Автор багатьох проектів у США, Європі, Росії, Середній Азії, Папуа-Новій Гвінеї, Карибських островах та Австралії. У своїй лекцій Кендал Генрі розповість, як художники, ініціатори освітніх проектів та міська адміністрація використовують паблік-арт для привернення уваги до соціальних проблем, для розвитку аудиторій і соціальної активності, а також як інструмент політичного впливу. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.facebook.com/events/2560610387334551/
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Візуальна освітня спадщина: педагогічні плакати 1960-1980-х років
Posted on 18 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Книжкові знахідки: Охрім Судомора
Posted on 15 июля, 2024 Posted by admin -
Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей
Posted on 9 июля, 2024 Posted by admin -
Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею
Posted on 9 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Кіно в освіті
Posted on 4 июля, 2024 Posted by admin
-
Херсонський обласний краєзнавчий музей запрошує на музейне свято «Різдвяний вінтаж»
Posted on 18 декабря, 2015 Posted by admin -
Урок «Пробудження пам’яті»
Posted on 25 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
Історико-етнографічний музей «Ремесла Волині»
Posted on 22 ноября, 2021 Posted by Валентина Єфімова -
Форми репрезентації джерел з історії освіти
Posted on 5 марта, 2019 Posted by Валентина Єфімова -
«Дитяча світлиця» анонсує новий курс занять з психологом
Posted on 29 марта, 2015 Posted by admin