Розробка й застосування комплексних освітньо-культурних проектів поступово стає масовим явищем, тому дослідження специфіки навчально-виховного процесу в музейному середовищі є одним з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної діяльності. Визначення місця музейного компонента й способи його ефективного використання в системі освіти озброює освітян та музейних працівників методиками й педагогічними технологіями, адаптованими до музейного простору, згідно з вимогами сучасної освітньо-виховної практики – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nmcolviv.blogspot.ru/2016/11/blog-post_61.html
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Візуальна освітня спадщина: педагогічні плакати 1960-1980-х років
Posted on 18 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Книжкові знахідки: Охрім Судомора
Posted on 15 июля, 2024 Posted by admin -
Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей
Posted on 9 июля, 2024 Posted by admin -
Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею
Posted on 9 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Кіно в освіті
Posted on 4 июля, 2024 Posted by admin
-
Семінар для керівників музеїв при закладах освіти Кіровоградщини
Posted on 18 января, 2022 Posted by Валентина Єфімова -
«Розвиток творчої особистості дитини»
Posted on 16 октября, 2013 Posted by admin -
Перший Всеукраїнський музейний форум у Дніпрі
Posted on 22 октября, 2019 Posted by Валентина Єфімова -
Наукова конференція «ІСТОРІЯ ОСВІТИ, НАУКИ І ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ»
Posted on 10 апреля, 2020 Posted by Валентина Єфімова -
День музею у таборі відпочинку
Posted on 29 июня, 2018 Posted by Валентина Єфімова