Розробка й застосування комплексних освітньо-культурних проектів поступово стає масовим явищем, тому дослідження специфіки навчально-виховного процесу в музейному середовищі є одним з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної діяльності. Визначення місця музейного компонента й способи його ефективного використання в системі освіти озброює освітян та музейних працівників методиками й педагогічними технологіями, адаптованими до музейного простору, згідно з вимогами сучасної освітньо-виховної практики – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nmcolviv.blogspot.ru/2016/11/blog-post_61.html
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Візуальна освітня спадщина: педагогічні плакати 1960-1980-х років
Posted on 18 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Книжкові знахідки: Охрім Судомора
Posted on 15 июля, 2024 Posted by admin -
Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей
Posted on 9 июля, 2024 Posted by admin -
Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею
Posted on 9 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Кіно в освіті
Posted on 4 июля, 2024 Posted by admin
-
Цикл лекцій з історії міста Луцька. «Історія має значення!»
Posted on 16 мая, 2022 Posted by Валентина Єфімова -
Музей Тичини дітям на карантині
Posted on 4 мая, 2020 Posted by Валентина Єфімова -
200-ліття колядки «Тиха ніч» відзначать у Музеї історії релігії
Posted on 24 декабря, 2018 Posted by Валентина Єфімова -
Національний науково-природничий музей запрошує
Posted on 18 мая, 2018 Posted by Валентина Єфімова -
«Освіта України у роки випробувань (1941-1945 рр.)»
Posted on 19 марта, 2011 Posted by admin