Розробка й застосування комплексних освітньо-культурних проектів поступово стає масовим явищем, тому дослідження специфіки навчально-виховного процесу в музейному середовищі є одним з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної діяльності. Визначення місця музейного компонента й способи його ефективного використання в системі освіти озброює освітян та музейних працівників методиками й педагогічними технологіями, адаптованими до музейного простору, згідно з вимогами сучасної освітньо-виховної практики – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nmcolviv.blogspot.ru/2016/11/blog-post_61.html
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Візуальна освітня спадщина: педагогічні плакати 1960-1980-х років
Posted on 18 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Книжкові знахідки: Охрім Судомора
Posted on 15 июля, 2024 Posted by admin -
Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей
Posted on 9 июля, 2024 Posted by admin -
Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею
Posted on 9 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Кіно в освіті
Posted on 4 июля, 2024 Posted by admin
-
Василь Симоненко витязь молодої української поезії
Posted on 8 января, 2019 Posted by Валентина Єфімова -
Учителька передала в шкільний музей старовинний рукописний молитвослов
Posted on 23 июня, 2018 Posted by Валентина Єфімова -
У Львові стартує проект «Сніданок в музеї»
Posted on 8 мая, 2017 Posted by Валентина Єфімова -
Лекція д-ра Франкліна ван дер Полса до Міжнародного дня музеїв
Posted on 26 мая, 2016 Posted by admin -
У сяйві різдвяної зорі
Posted on 1 января, 2016 Posted by admin