3-4 жовтня 2019 року у Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику відбулась Сьома науково-практична конференція «Музейна педагогіка – проблеми, сьогодення, перспективи»: «Сучасний ігровий простір музею: можливості і перспективи». Цей напрям є одним з пріоритетних у діяльності Педагогічного музею України.
До участі у конференції долучилися представники наукових установ, працівники музеїв, педагогічні працівники закладів освіти, керівники та педагоги закладів дошкільної, позашкільної освіти, представники громадських організацій з різних міст України, співробітники Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника.
Учасники зібрання обговорювали проблеми розвитку музейної педагогіки, розробку, можливості і перспективи ігрових технології в музейному просторі, сучасний контекст функціонування музейно-педагогічних проектів і програм, досвід музейних закладів, застосування інтерактивних методів музейної педагогіки, співпрацю музеїв з навчальними закладами, набуття науково-дослідницьких навиків у шкільної молоді.
З повідомленням «Сучасний досвід освітніх програм музеїв у структурі електронного ресурсу «Музейна педагогіка» у роботі конференції взяла участь провідний науковий співробітник Педагогічного музею УкраїниЛариса Гайда.
З програмою конференції можна ознайомитися за посиланням: https://kplavra.kyiv.ua/sites/default/files/7_3.pdf