Мистецький Арсенал запрошує вчителів на розмову «Що музей може зробити для школи?». Йдеться про обговорення можливостей співпраці школи та музею. Нам цікаво би було почути вчительський погляд на те, чим музей може бути потрібним у навчальному процесі, що буде цікаво учням різного віку, який у вчителів є позитивний/негативний досвід відвідання музеїв тощо.Надалі плануємо розробляти наші заняття і програми з урахуванням побажань і потреб учителів, висловлених на зустрічі – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://prostir.museum/ua/post/38418
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Книжкові знахідки: Охрім Судомора
Posted on 15 июля, 2024 Posted by admin -
Марійка Підгірянка: магія педагогіки та любові до дітей
Posted on 9 июля, 2024 Posted by admin -
Науково-пошукові експедиції Педагогічного музею
Posted on 9 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова -
Кіно в освіті
Posted on 4 июля, 2024 Posted by admin -
ІІ Міжнародний музейний форум «Сучасний музейний простір і виклики сьогодення»
Posted on 4 июля, 2024 Posted by Валентина Єфімова
-
Дитячий день «Детективна історія у музеї: Куди зникли новорічні свята?»
Posted on 9 января, 2023 Posted by Валентина Єфімова -
Проєкт «Втрачене дитинство»
Posted on 26 июля, 2021 Posted by admin -
Чаювання на Булгаковській Веранді «Художник і влада. Булгаков і Сталін»
Posted on 18 марта, 2018 Posted by Валентина Єфімова -
«Україна – Японія: відлуння душі»
Posted on 7 февраля, 2022 Posted by Валентина Єфімова -
Зустріч з французьким музеологом Сільві Гранж «Як представляти історію в музеї: французький досвід»
Posted on 16 октября, 2015 Posted by admin