• Міжнародна конференція «Трансформація музичного театру в сучасних умовах»

  • Вебінар «Педагогині: Пелагея Литвинова-Бартош»

  • Вебінар «Педагогічна мапа Києва: вулиця Академіка Кримського»

  • Пресконференція на тему результатів опитування щодо доступності культурних послуг

  • Вебінар «Педагогині: Оксана Суховерська»

  • Музеї видатних музикантів-педагогів у мистецьких школах України

  • Всеукраїнський круглий стіл, присвячений 125-й річниці від дня народження Григорія Костюка (1899-1982)

  • Вебінар «Педагогічна мапа Києва: вулиця Професора Караваєва»

  • Вебінар «Педагогічна мапа Києва: вулиця Юрія Шевельова»

  • Традиції та інновації: діяльність Педагогічного музею України У 2020-2024 рр.

  • Вчитель із Поділля: педагогічна історія Пилипа Хоптяра (1904-1976)

  • Педагогічні читання «Актуальні питання творчого використання ідей В. Сухомлинського у вихованні національної свідомості»

  • Вебінар «Педагогині: Надія Шульгина-Іщук»

  • До 105-річчя журналу «Світ дитини» (Львів, 1919)

  • Вебінар «Педагогічна мапа Києва: вулиця Володимира Дурдуківського»

Навчальна зустріч «Унікальність української історії та культури» (Любляна, Словенія)

Наші словенські колеги-музейники повідомляють про великий інтерес до української культури в Словенії 24.03.2022 відбулася навчальна зустріч про Україну «Унікальність української історії та культури» Організатор: Словенська  матиця / Slovenska matica http://www.slovenska-matica.si/events/4600/ Анонс заходу: З жахливими подіями, що відбуваються в Україні, і прибуттям біженців, ми в Словенії зрозуміли, як мало ми знаємо про історію України, наскільки невідомою […]

В. Сухомлинський. Людина неповторна. Київ. 1962.

Василь Сухомлинський (1918–1970) ‒ видатний український педагог-гуманіст, мислитель, дитячий письменник. Нині виповнюється 60 років з часу виходу друком його праці «Людина неповторна», що побачила світ у Києві 1962 року. Праці, в якій педагог описав своє бачення індивідуального підходу в навчанні і вихованні.  

Сучасний діалог «Інформаційно-освітній фронт в умовах воєнного стану»

04.05.2022  директор музею Олександр Міхно на запрошення Факультет педагогіки, психології та мистецтв ЦДПУ ім. В.Винниченка виступив з відкритою онлайн-лекцією «Інформаційно-освітній фронт в умовах воєнного стану» перед студентами навчального закладу. Зміст лекції:  співробітники музею в умовах воєнного стану працюють на інформаційному фронті, реалізуючи онлайн-проєкти, присвячені історії української освіти, нашій національній спадщині: #Книжковий_Фронт #ПедагогічнийКалендар2022 #цитата_від_музи_педагогіки #Педагогічна_мапа_Києва #ШкільнийПідручник […]

Топ-5 про будівлю Педагогічного музею України

Пропонуємо вашій увазі 5 цікавих фактів про будівлю нашого музею, в рамках онлайн-проєкту #ТОП5_за_версією_Педагогічного_музею_України.  Будинок на вулиці Володимирській, 57, споруджений у 1912 для Педагогічного музею. 5 жовтня 2022 будівлі виповниться 110 років. За цей час у будівлі розміщувався не один музей, інститут, різні організації і навіть український уряд – Українська Центральна Рада. Будинок пережив дві […]

Проєкт «Запрошені професори в ЖДУ імені Івана Франка»

26.04.2022 директор музею Олександр Міхно виступив з відкритою онлайн-лекцією «Інформаційно-освітній фронт: Педагогічний музей України під час російсько-української війни» у межах проєкту «Запрошені професори в ЖДУ імені Івана Франка». Доповідач зазначив, що співробітники музею в умовах воєнного стану працюють на інформаційному фронті, реалізуючи онлайн-проєкти, присвячені історії української освіти, нашій національній спадщині: #Книжковий_Фронт #ПедагогічнийКалендар2022 #цитата_від_музи_педагогіки #Педагогічна_мапа_Києва #ШкільнийПідручник […]

«Енциклопедія освіти» – переможець конкурсу НАПН України на кращі наукові роботи, створені в 2021 р.

21.04.2022 на засіданні Президії НАПН України затверджено результати конкурсу Національна академія педагогічних наук України на кращі наукові роботи, створені в 2021 р. Перемогу у номінації «Краща енциклопедія, словник, довідник» здобула Енциклопедія освіти. Нац. акад. пед. наук України; [гол. ред. В.Г. Кремень ; заст. гол. ред. В.І. Луговий, О.М. Топузов; відп. наук. секр. С.О. Сисоєва ]. […]

Доповідь «Діяльність Педагогічного музею України під час російсько-української війни»

18.04.2022  директор музею Олександр Міхно взяв участь у секційному засіданні «Педагогічна освіта в Україні» звітної конференції Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, виступивши з доповіддю «Діяльність Педагогічного музею України під час російсько-української війни». Доповідач зазначив, що співробітники музею в умовах воєнного стану працюють дистанційно. Їхня діяльність зараз – інформаційний фронт. Триває […]

Музейно-педагогічний фронт: діяльність Педагогічного музею України під час російсько-української війни

15.04.2022 директор музею Олександр Міхно взяв участь у «Музейному марафоні – 2022», виступивши з доповіддю «Музейно-педагогічний фронт: діяльність Педагогічного музею України під час російсько-української війни». «Музейний марафон – 2022» – це цикл просвітницьких онлайн-заходів, які проводяться в межах освітньо-культурологічного проєкту «Музейна педагогіка в освітньо-культурному просторі Києва: проблеми, сьогодення, перспективи» Організатор: Київська Мала академія наук, відділення […]

Онлайн-проєкт «Педагогічна мапа Києва» в умовах війни

У січні 2022 року Педагогічний музей України розпочав онлайн-проєкт «Педагогічна мапа Києва» #Педагогічна_мапа_Києва, мета якого — презентувати київські локації (вулиці, площі, майдани, пам’ятники, меморіальні дошки), присвячені видатним педагогам та культурно-освітнім діячам. Сьогодні у Києві є 2061 вулиця, 532 провулки, 59 площ і майданів. Скільки з них присвячено педагогам ми й поставили за мету дізнатись в […]

Український буквар як універсальний засіб навчання (частина 2)

Буквар – перший путівник, який відкриває дитині дорогу в світ Знань. Мабуть, ні в кого не викликає сумнівів, що буквар – одна з тих книжок, від яких значною мірою залежить ставлення людини до навчання, її успіхи у житті. В Україні склалася довга і цікава історія появи та розвитку букваря.