Мета: представити відвідувачам історію, сучасний стан та перспективи розвитку шкільного краєзнавства в Україні
Завдання:
ознайомити гостей музею з теоретико-методологічним засадами освітянського краєзнавства та діяльністю сучасних українських науковців;
розкрити структуру та зміст шкільного краєзнавства в Україні, визначити його особливості, тенденції, специфіку, окремішність та оригінальність;
сприяти обміну та популяризації кращого досвіду роботи в галузі шкільного краєзнавства, формуванню української школи педагогів-краєзнавців, їх згуртуванню та професійному спілкуванню;
презентувати ціннісно-виховні можливості освітянського краєзнавства у процесі патріотичного виховання учнів та студентської молоді.
Учасники виставки: науковці, педагоги, студенти, учнівська молодь, краєзнавці-аматори.
Партнери: громадські краєзнавчі організації, творчі спілки, культурологічні фонди, представники медіа, державних та громадських музеїв, бібліотек установ науки і культури.
Структура – складові: (інтерактивне табло)
Структура та зміст шкільного краєзнавства
Навчально-методичне забезпечення використання краєзнавства в освіті
Краєзнавчі альманахи як складова освітянського краєзнавства
Шкільне краєзнавство у фондах Педагогічного музею України
З історії шкільного краєзнавства
Теоретико-методологічні засади шкільного краєзнавства в Україні
…
…
…
Звернення до відвідувачів: «Шановні друзі! Ви можете взяти участь у нашій віртуальній виставці, розмістивши свої матеріали. Надсилайте повідомлення та матеріали з досвіду роботи за електронною адресою:pedmuz@gmail.com»
Науковий керівник виставки:
О. П. Міхно, директор Педагогічного музею України, кандидат педагогічних наук
Куратор виставки:
Л. А. Гайда, провідний науковий співробітник Педагогічного музею України