Музейна педагогіка в європейському контексті

  • Елс Гохстрат, Анемарі Велс Гейн. Теорія навчання Девіда Колбі в музеї. – Київ: Музейний простір, 2015. – 96 с. 
    Детальніше
    Побачила світ нова книга «Теорія навчання Девіда Колбі в музеї: на допомогу музейним працівникам». Освітня функція музею одна з найважливіших серед форм музейної діяльності, саме вона поширює змісти, значення і цінності музейних колекцій та виправдовує існування музею як соціокультурної інституції – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://prostir.museum/ua/post/34916 
  • Лінда Норріс, Рейні Тісдейл. Креативність у музейній практиці / пер. з англійської А. Коструби, Г. Кузьо, О. Омельчук, Є. Червоного. – Київ: Видавець Чередниченко А. М., 2017. – 192 с.
    Детальніше
    За допомогою цієї книги музейні фахівці можуть дізнатися, як розкрити свій власний творчий потенціал, а також змінити роботу всієї їхньої інституції.
    Базуючись на широкому спектрі досліджень, досвіді багатьох музейних експертів різних країн та власних спостереженнях, Лінда Норріс та Рейні Тісдейл пропонують дієві підходи та практичний інструментарій, що стануть у нагоді не лише тим, для кого «творча робота» є частиною посадових обов’язків, а усім музейним працівникам, незалежно від посади та спеціалізації. Адже авторки переконані, що застосування творчих підходів у повсякденній практиці буде корисне кожному. Сповнена прикладами та практичними вправами, книга веде читача шляхом самовдосконалення та творчого розвитку з метою досягнення нової якості роботи інституції та розбудови ефективної комунікації з аудиторією – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://museumstore.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=80