Інтерактивна виставка «Шляхами шкільного краєзнавства»

Мета: представити відвідувачам історію, сучасний стан та перспективи розвитку шкільного краєзнавства в Україні

Завдання:

  1. ознайомити гостей музею з теоретико-методологічним засадами освітянського краєзнавства та діяльністю сучасних українських науковців;
  2. розкрити структуру та зміст шкільного краєзнавства в Україні, визначити його особливості, тенденції, специфіку, окремішність та оригінальність;
  3. сприяти обміну та популяризації кращого досвіду роботи в галузі шкільного краєзнавства, формуванню української школи педагогів-краєзнавців, їх згуртуванню та професійному спілкуванню;
  4. презентувати ціннісно-виховні можливості освітянського краєзнавства у процесі патріотичного виховання учнів та студентської молоді.

Учасники виставки: науковці, педагоги, студенти, учнівська молодь, краєзнавці-аматори.

Партнери: громадські краєзнавчі організації, творчі спілки, культурологічні фонди, представники медіа, державних та громадських музеїв, бібліотек установ науки і культури.

Структура – складові: (інтерактивне табло)

.indd

Структура та зміст шкільного краєзнавства

09

Навчально-методичне забезпечення використання краєзнавства в освіті

im4

Краєзнавчі альманахи як складова освітянського краєзнавства

09

Шкільне краєзнавство у фондах Педагогічного музею України

З історії шкільного краєзнавства

З історії шкільного краєзнавства

Теоретико-методологічні засади шкільного краєзнавства в Україні

Теоретико-методологічні засади
шкільного краєзнавства в Україні

 

Звернення до відвідувачів: «Шановні друзі! Ви можете взяти участь у нашій віртуальній виставці, розмістивши свої матеріали. Надсилайте повідомлення та матеріали з досвіду роботи за електронною адресою:pedmuz@gmail.com»

 Науковий керівник виставки:

О. П. Міхно, директор Педагогічного музею України, кандидат педагогічних наук

Куратор виставки:

Л. А. Гайда, провідний науковий співробітник Педагогічного музею України