Володимир МАЛЮГА
директор Педагогічного музею України
Під впливом соціально-економічних, політичних, культурних змін в сучасному українському суспільстві відбувається трансформація освітніх парадигм. Це спричинює зміни й у діяльності Педагогічного музею України, який покликаний не тільки збирати, зберігати, популяризувати, а й вивчати національну та світову історико-культурну спадщину.
Специфіка роботи Педагогічного музею України дає підстави віднести його до музеїв галузевого профілю. Його діяльність з моменту заснування у 1902 р. в м. Києві і донині спрямовується на репрезентацію і поширення досягнень педагогічної науки і практики відповідно до вимог і потреб розвитку українського суспільства [9, с. 62]. Вивчення історії Педагогічного музею України зумовлює необхідність дослідження чинників, які приводили до змін у його завданнях, формах і стилі роботи.
Мета статті — визначити й охарактеризувати періоди історії розвитку Педагогічного музею України (з 1902 р. й до сьогоднішнього дня).
Детальніше — у додатку до статті.