У 2017—2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).
Основна ідея проєкту: інформувати педагогічних працівників, студентів, батьківську громаду про сучасний розвиток дитини за допомогою ефективних методик, які набули певної популярності, із плином часу не втратили своєї актуальності, різних систем навчання і виховання, педагогічних технологій, методів та засобів навчання і виховання в Україні та світі.
За період з вересня 2017 року по червень 2018 року у межах проекту відбулось 10 зустрічей, які відвідали понад 300 осіб: педагогів, батьків, дітей, усіх, хто цікавився педагогікою дитинства. Пропонуємо ознайомитися з найбільш цікавими матеріалами кожної зустрічі.
Тема 1 «Методика Марії Монтессорі»
- Презентація «Марія Монтессорі»
- Марія Монтессорі: основні віхи життя та творчості: список літературиз фондів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського
- Віртуальна виставка до 145-річчя Марії Монтессорі на сайті Педагогічного музею України
- Груць Г. Теоретичні засади розвитку суспільного дошкільного виховання у педагогічній спадщині С. Ф. Русової. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. 2012. № 2. С. 55-59
- Міленіна Г. Відродження педагогічних ідей вільного виховання С. Русової і М. Монтессорі в сучасній педагогічній практиці.Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. 2014. Вип. 1.45. С. 90-95.
- Міленіна Г.С. Педагогічні ідеї С.Русової та М.Монтессорі: порівняльний аналіз. Науковий вісник МДУ ім. В.О.Сухомлинського. Режим доступу: medu.ua/spaw2/uploads/files/16_5.pdf
«Монтессорі-педагогіка: історія, теорія, перспективи розвитку» (до 150-річчя від дня народження М. Монтессорі)»: матеріали Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції (29 жовтня 2020 року м. Херсон) / за ред. І. Я. Жорової, Т. В. Комінарець, Т. Г. Чикалової. У ІІ ч. Ч. І. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. 331 с.
«Монтессорі-педагогіка: історія, теорія, перспективи розвитку» 1 файл(ы) 3.00 MB
|
Фотографії заходу: