Україна формує свою унікальну школу музейних педагогів на основі пострадянських реалій та світових новітніх музейно-освітніх технологій.Педагогічний музей України здійснює моніторинг та науково-методичний супровід діяльності музейних педагогів та прогнозування музейно-педагогічних процесів у контексті реалізації Концепції нової української школи. За результатами цього напряму діяльності підготовлено публічну лекцію «Музейна педагогіка: можливості для професійної комунікації», яку було презентовано 26 вересня 2019 року у Кіровоградському обласному художньому музеї. Хто він — музейний педагог? Що спільного у професійних музейників і, так званих «любителів?!»-педагогів, які створюють музеї у закладах освіти й активно їх використовують у роботі з дітьми? Чи ці кола перетинаються? Яке майбутнє в української музейної педагогіки? На ці, і не тільки ці питання, спробувала дати відповіді провідний науковий співробітник музею Лариса Гайда.