Віртуальний освітній проєкт «Педагогічні рефлексії»: Музикотерапія

У 2017-2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).

За період з вересня 2017 по червень 2018 р. у межах проекту відбулось 10 зустрічей, які відвідали понад 300 осіб:  педагогів, батьків, дітей, усіх, хто цікавився педагогікою дитинства. Пропонуємо ознайомитися з найбільш цікавими матеріалами кожної зустрічі.

Тема  «Музикотерапія»

Музика як вид мистецтва, універсальна форма спілкування така близька й необхідна людям, здавна використовується як метод всебічної й багатоаспектної стимуляції розвитку особистості, а в руках педагога лікування музикою є могутнім засобом  попередження грубості, безсердечності, морального безкультур’я, про що писав В.Сухомлинський. Цей захід у межах проекту «Педагогіка дитинства: нове життя старих методик навчання і виховання» був присвячений одному із найдавніших, найефективніших і найдоступніших засобів – музичній терапії.

Присутні  дізнались про особливості цієї терапії від Стефана Недериці, редактора видавництва “Класика”, фахівця, який лікує людей Музикою;  побували на майстер-класі з вокалотерапії, який провела Наталія Романова,  педагог, музичний терапевт, вокалотерапевт, заст. голови Моцартівського товариства «Чарівна флейта»,  переглянули рекомендовану літературу з даного питання, поспілкувались  та насолодились гарною музикою.

Корисні матеріали