Чудовий приклад поєднання теорії та практики

Іршавський історико-краєзнавчий музей. Хоч трохи ніби і пафосно звучить, але насправді реально круто пройшов практичний урок для учнів 2-Б класу Іршавського ліцею №1. Учні завітали до музею, щоб на практиці закріпити свої знання з історії, а конкретно з теми «Кам’яний вік». Теоретично я був готовий розповідати, показувати, пояснювати складні історичні терміни для молодших школярів, але я не був готовий до того, що діти 2-го класу вільно володіють хронологічними рамками, жваво реагують на «обсидіан» та «нуклеус». А на будь-яке моє запитання піднімався цілий ліс рук і діти були готові мені розповідати про давню людину і про те, як вона жила, як і на кого полювала та ще багато-багато іншого. Ну і звичайно не обійшлося без практичних моментів, коли кам’яні сокири, рубила, наконечники «мандрували» по дитячим рукам, а на картоні було продемонстровано, як кам’яний ніж може розрізати поверхню. Особливий інтерес викликав кам’яний яйцеподібний шар, функціональне призначення якого для усіх залишилося загадкою. А відгадку ми залишили на домашнє завдання і при наступній зустрічі діти пообіцяли дати відповідь – [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063922578686