А. Б. Рєзнік – творець неповторної Гайворонської школи №5

Педагогічна спільнота Кіровоградщини відзначає 100-річчя від дня народження відомого українського педагога-новатора, кандидата педагогічних наук Арона Борисовича Рєзніка (1919-1995).  

Він створив свою неповторну модель Гайворонської середньої школи №5 з провідною ідеєю – заохотити-зацікавити дітей навчанням та спонукати їх до самоосвіти. Трудився плідно й талановито! 5-та Гайворонська увійшла в історію як «школа Рєзніка». З цієї нагоди 17 травня 2019 року на базі комунального закладу «Гайворонський ліцей №2» відбулась ІІІ обласна науково-практична конференція «Впровадження ідей та надбань досвіду А. Б. Рєзніка в практику становлення нової української школи».

Під час проведення конференції було зачитано вітальне слово до учасників та організаторів заходу від доньки Арона Борисовича — Інни Аронівни Рєзнік-Тартаковської, яка передала до школи багато унікальних документів.

На знак пошани видатного педагога-земляка у комунальному закладі «Гайворонський ліцей №2» створено унікальний меморіальний кабінет-музей, де зібрано автентичні речі, документи, методичні розробки тощо.

 

     
   

З нагоди зібрання у фойє школи розгорнуто тематичні виставки документів та презентація його авторської моделі школи.

Значний внесок у підготовку фахового зібрання здійснив методист з профорієнтаційної роботи Гайворонського навчально-виробничого комбінату, позаштатний член-кореспондент Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України Іван Мудрий.

На приміщенні школи,  де працював А.Б.Резнік, розміщено меморіальну дошку, підготовлено і видано книгу.

Учасники конференції відзначили, що в сучасних умовах реформування освітньої галузі одним з важливих факторів є використання безцінного  педагогічного досвіду педагогів-новаторів Кіровоградщини: В. Сухомлинського, І. Ткаченка, С. Максютіна, П. Козуля, В. Ноги, Ф. Оксанича, М. Кодака, які в другій половині ХХ століття мали вагомі здобутки й напрацювання у педагогічній діяльності та науково-практичній роботі.