Розробка й застосування комплексних освітньо-культурних проектів поступово стає масовим явищем, тому дослідження специфіки навчально-виховного процесу в музейному середовищі є одним з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної діяльності. Визначення місця музейного компонента й способи його ефективного використання в системі освіти озброює освітян та музейних працівників методиками й педагогічними технологіями, адаптованими до музейного простору, згідно з вимогами сучасної освітньо-виховної практики – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://nmcolviv.blogspot.ru/2016/11/blog-post_61.html
-
«Школа – моє життя»
Posted on 27 сентября, 2014 Posted by admin -
V міський конкурс юних екскурсоводів-музеєзнавців
Posted on 24 ноября, 2016 Posted by Валентина Єфімова -
«Борець за освіту» (до 180-річчя від дня народження Миколи Олександровича Корфа)
Posted on 7 июля, 2014 Posted by admin -
КРУГЛИЙ СТІЛ «ШКІЛЬНИЙ МУЗЕЙ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКИВИ»
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin -
Каталог музеїв при навчальних закладах України
Posted on 17 ноября, 2012 Posted by admin
-
Центру позашкільної роботи Святошинського району Києва – 50 років
Posted on 17 апреля, 2024 Posted by admin -
Участь у Всеукраїнській конференції «Освітні і наукові виміри географії та туризму»
Posted on 17 апреля, 2024 Posted by admin -
Вебінар «Педагогічна мапа Києва: вулиця Сержа Лифаря»
Posted on 17 апреля, 2024 Posted by admin -
Шкільна метеорологія
Posted on 15 апреля, 2024 Posted by admin -
Екскурсія «Загадковий народ – гагаузи»
Posted on 15 апреля, 2024 Posted by Валентина Єфімова
-
До 145-річчя від дня народження Марії Монтессорі (1870 – 1952)
Posted on 31 августа, 2015 Posted by admin -
Інтерактивне заняття для дітей «Формула героїки» в НХМУ
Posted on 16 февраля, 2015 Posted by admin -
Інтерактивний виставковий проєкт, присвячений початку повномасштабної війни
Posted on 13 февраля, 2023 Posted by Валентина Єфімова -
Освоєння музейного простору
Posted on 28 сентября, 2021 Posted by Валентина Єфімова -
До 100-річчя журналу «Студент революції» (1922 – 1933)
Posted on 27 января, 2022 Posted by Валентина Єфімова