Воркшоп «Розробка комунікативної стратегії» з Вікторією Ловак

Комунікативна стратегія – це ефективний інструмент планування діяльності, систематизації пріоритетів та здійснення контролю. Саме завдяки їй Ваша комунікація позбудеться хаотичності та буде служити головному: досягненню Ваших стратегічних цілей. Наш воркшоп тільки на 20% складається з теорії, тоді як 80% — це практика, а саме «мозкові штурми», під час яких ми разом будемо визначати стейкхолдерів музею та способи взаємодії з ними. Після 2-х інтенсивних годин кожен учасник винесе з собою індивідуальний план роботи з ключовими стейкхолдерами на наступні півроку. Плануйте Вашу комунікацію в наступному році вже зараз разом з нами! – [Електронний ресурс] – Режим доступу:  https://www.facebook.com/events/2356730837688539/