Виставка «Реклама в педагогічній періодиці ХІХ — І пол. ХХ ст»

Вона є всюди: у газетах та журналах, на вулиці, в Інтернеті, на телебаченні… Яскраві картинки, в’їдливі слогани та мелодії з рекламних пісень інформують, розважають, а часто й нервують та докучають.

Сьогодні рекламується все: від продуктів харчування до найрізноманітніших послуг. Іноді рекламні слогани буквально вриваються у повсякденне життя і стають поширеними жартами. Всі пам’ятають фразу, що стала крилатою: «Ви ще не перете Тайдом? Тоді ми йдемо до ВАС!». Реклама зацікавлює і, звичайно ж, мотивує придбати той чи інший товар або послугу.

Ви думаєте, що реклама — це чума ХХІ століття? Аж ніяк! Вона була завжди і всюди! Навіть у давні часи люди використовували рекламу для залучення потенційних клієнтів, наприклад, продавці на базарах та ярмарках складали гучні й кумедні віршики, щоб звернути на себе увагу покупця. До речі, звідси й назва: термін «реклама» походить від латинського слова «reclamare» — викрикувати.

Здавалося б, що можна було рекламувати у педагогічних журналах минулого століття? А виявляється, що в цих виданнях рекламувалося абсолютно все!

21 листопада 2017 р. Педагогічний музей України відкриває виставку «Реклама у педагогічній періодиці І половини ХХ ст.». На виставці будуть експонуватися найцікавіші зразки реклами з педагогічних журналів цього періоду, доповнені сучасними аналогами продуктів та послуг, які рекламувалися. Інтерактивний елемент виставки: вгадати за рекламним текстом, який продукт рекламується.

Чекаємо на вас 21.11.2017 р. об 11:00 в експозиційній залі музею (приміщення Будинку вчителя, 2-й поверх праворуч). Виставка триватиме до кінця 2017 р.