Віртуальний освітній проєкт «Педагогічні рефлексії»: Казкотерапія

У 2017-2018 н.р. відбувся спільний соціальний проєкт Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка «Педагогіка дитинства: нове життя «старих» методик навчання і виховання» (у форматі інтерактивних лекцій та педагогічних консультацій для всіх охочих).

За період з вересня 2017 по червень 2018 р. у межах проекту відбулось 10 зустрічей, які відвідали понад 300 осіб:  педагогів, батьків, дітей, усіх, хто цікавився педагогікою дитинства. Пропонуємо ознайомитися з найбільш цікавими матеріалами кожної зустрічі.

Тема  «Казкотерапія»

На заході всі присутні мали змогу відчути світ чародійства, дізнатись скільки століть налічує історія казки, яка існує  їх типологія,  зрозуміти, в чому привабливість такого напрямку практичної психології, як Казкотерапія, послухати і самому прочитати уривок із улюбленої  казки, поспілкуватись, переглянути літературу з даної теми.

Ведучі заходу:

Олена Лесечко, практикуючий психолог  Національної бібліотеки України для дітей,

Яна Горбунова, казкотерапевт, авторка терапевтичних  казок  для дітей/

Корисні матеріали

  1. Презентація «Казкотерапія»
  2. Презентація Катерини Єгорушкіної «Казкотерапія та мрії» https://www.slideshare.net/pechakuchanight/03-egorushkina
  3. Тіунова О., Шейкіна Т. Практико-орієнтований курс «Основи казкотерапії»
  4. Фрадинська А. П.  Казкотерапія, як засіб психокорекції емоційної сфери молодших школярів / А. П. Фрадинська, Ю. В. Лазаревська // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна».   № 10. С. 66-68. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2015_10_19